top of page
משרדי הנהלת חשבונות
רשות המסים בישראל
מערכת ERP למשרדי רו"ח ויועצי מס
מערכת ERP למשרדי רו"ח ויועצי מס

התקדמו למערכת הנהלת חשבונות אונליין

שעובדת בסנכרון מול לקוח

ותהנו מלקוחות מרוצים והפחתה משמעותית בהקלדות 

מספקים ללקוח תוכנה עם המון אפשרויות ניהוליות שכוללת גם אפליקציה

חנות אפליקציות גוגול
חנות אפליקציות אפל
לאיזה סוג לקוחות זה מתאים?

1. לקוחות עם פעילות סבירה שגם ככה עושים אקסלים ומשתמשים בתוכנות         חישוב נוספות על מנת להבין ולשלוט במצבם באופן שוטף.

למי זה מתאים מתאים ?
1. משרדי רואי חשבון שמספקים שירותי הנהלת חשבונות ללקוחותיהם

2. לקוחות עם נפח פעילות גדול שנמצאים בחיפוש אחר מנהל חשבונות פנימי
    לאור גידול משמעותי בפעילות והצורך בבקרה שוטפת.

2. משרדי יעוצי מס שמספקים שירותי הנהלת חשבונות של לקוחותיהם

3. לקוחות שיודעים להפעיל מחשב באופן מינימאלי, לדוגמה: יכולת עבודה             בתוכנות כמו אקסל או חשבונית ירוקה מספיקה לגמרי.

3. משרדים ופרילנסרים שמספקים שירותי הנהלת חשבונות ללקוחותיהם
יתרונות של מערכת הנהלת חשבונות לרו"ח ויועצי מס

הפחתה משמעותית בהקלדה

לקוחות מקבלים מערכת ניהולית ומבצעים בה פעולות כגון: הפקת חשבוניות ללקוח, קליטת חשבוניות ספק ותשלומים דבר המייצר רישום אוטומטי שחוסך הקלדה נוספת.

לקוחות נהנים מאפשרויות רבות

לקוחות מקבלים מודולים ניהוליים כגון: מערכת רכש, מערכת מכירות וניהול מלאי, חשבוניות דיגיטליות, CRM ועוד..

תוכלו לספק אפשרויות ניהוליות רבות ובכך לקשור את הלקוח לשירותכם.

נגישות מכל מקום

ממשק חדשני מביא אתו קלות ונוחות שימוש עם המון גמישות עיצובית.

המערכת זמינה מכל מחשב עם אינטרנט וגם באפליקציה בנייד. 

אתם ולקוחותיכם עובדים במקביל!

הקמת מרכזי רווח על ידי לקוח

לקוחות מקימים לבד מרכזי רווח או פרויקטים הנדרשים במהלך פעילותם וזאת במקום אקסלים ותוכנות עזר המשמשים אותם כיום. הקמת מרכז רווח יוצרת כרטיסי הוצאות והכנסות שלתוכם ירשמו התוצאות בהפקת חשבונית ללקוח או בקליטת חשבונית ספק. וכל זה ללא ידע בהנה"ח!

תפקידכם לשמור על רווחיות גבוהה על ידי התייעלות מתמדת!
תפקידנו לספק לכם את הכלי שיעזור בביצוע המשימה!
הבעיה:

העברת חומר למשרד הנהלת חשבונות והקלדתו צורכת שעות עבודה רבות ומייצרת לחץ רב בסוף תקופת דיווח.

הפתרון:

תארו לעצמכם שהלקוחות פועלים במערכת ידידותית להם והפעילות שלהם מייצרת תנועות יומן אוטומטיות שחוסכות לכם הקלדה כמעט של 90% וזאת עם יכולת צירוף מסמכים לכל פעולה. האינטרס של לקוח להזין חומרים נובע מצורך בקיזוז תשומות וראיה של תוצאות פעילות לפי מרכזי רווח או פרויקטים.

לקוחות מתוסכלים כיוון שאינם מקבלים ממשרד הנהלת חשבונות מידע שוטף לפי מרכזי רווח ולמעשה הם מנהלים הנה"ח מקבילה במערכות אחרות ואקסל. 

הבעיה:
הפתרון:

המערכת מספקת כלי קל ונוח לשימוש המחליף את האקסלים ותוכנות חישוב אחרות. הכלי מאפשר ללקוח לבצע את כל ארבעת הפעולות בסיס שהוא צריך:

1. חשבונית מס   2. קבלה   3. חשבונית ספק   4. הפקת שיקים ותשלומים אחרים

פעילות לקוח מבצעת רישום אוטומטי שמביא איתו דוחות ניהוליים הרצויים לו.

הבעיה:

רוב התוכנות לא מאפשרות לעבוד במקביל על אותה חברה מעמדות רבות. למשל, עובד אחד לא יכול לקחת חצי מהחומר מעובד שני ולעזור לו בהקלדה.

הפתרון:

במערכת שלנו ניתן לעבוד מעמדות רבות על אותה חברה. תמיד ניתן לראות מי ומתי ביצע כל פעולה. עובדים בסנכרון ומחלקים את העבודה בצורה שוויונית יותר.

הבעיה:

פעמים רבות משרדי הנהלת חשבונות מתבקשים לשלוח כרטסות, מאזנים וסריקות של מסמכים שונים ללקוחותיהם, מה שגוזל זמן עבודה וכל עיכוב פוגע בשביעות. 

הפתרון:

הלקוח נגיש לכרטסות ומאזנים שלו מכל מחשב עם אינטרנט ללא יכולת לבצע פקודות חופשיות או כל שינוי אך עם יכולת הדפסה ושליחה במייל מהתוכנה.

הקמת מערכת ללקוח

לכל לקוח מוקמת מערכת ERP נפרדת עם מתן הרשאות לפעילות שהוא צריך. תהליך ההקמה הינו קל ומהיר ולוקח כ 5 דקות. ניתן לעשות אותו מכל מחשב עם אינטרנט. לאחר הקמת המערכת, מזמינים משתמשים ומגדירים להם הרשאות גם למסכים וגם לפרויקטים. הלקוח יכול להזמין בעצמו את עובדיו.

ניתן לייבא הנהלת חשבונות במלואה מכל תוכנה אחרת!
צרו קשר לקבלת הסבר נוסף
אפשרויות של מערכת ERP ללקוח
ניהול הרשאות

מערכת B-keep מאפשרת למנהלי חברה להגדיר לכל עובד הרשאות שימוש במסכים ובכפתורים שונים מה שמאפשר להגיע למצב של צפיה ללא יכולת שינוי. הרשאות ניתנות גם לפי פרויקטים, מרכזי רווח ועוד..

כל פעולה במערכת משאירה רישום ומעקב מי ומתי ביצע אותה.

דיווח לרשויות מס
bottom of page