top of page

ניהול משימות ב CRM

kablanim.sh-01-11.png

ניהול משימות ומסמכים ב CRM

מערכת משימות וניהול מסמכים של B-keep מהווה מעטפת לפעילות מזכירות המטפלת במשימות שוטפות של המשרד.

לכל משימה נקבע שלב ביצוע ותאריך יעד. כך ניתן לראות את כל המשימות: באיחור, להיום, למחר, לשבוע הקרוב וכו'

משימות שבוצעו עוברות לתיקיית היסטוריה.

התוכנה מאפשרת למשתמשים רבים לטפל במשימה אחד או לחילופין כל עובד מטפל במשימות שלו ומעביר אותן להמשך טיפול של עובד אחר. 

ההנהלה יכולה לראות פיגורים בטיפול במשימות ואף להוסיף הערות לגבי הטיפול.

פירוט יכולות:

  • קביעה עצמית של סוגי משימות ושלביהם

  • צירוף מסמכים ותוכניות לכל משימה

  • ניתוח משימות על ציר זמן על פי יעדי ביצוע

  • קביעת משימות לכל עובד בנפרד

  • ניהול משימות גם מאפליקציה כולל צילומים

  • דוחות הנהלה על התקדמות טיפול במשימות

bottom of page