top of page
חיוב לקוחות עבור הספקת סחורות

ניהול מלאי והספקת סחורות

מערכת לניהול מלאי מהווה פתרון מלא לחברות הספקה וסחר. מערכת מלאי תומכת בניהול מחסנים רבים במקביל במקומות שונים, כאשר ניתן תמיד לראות תמונה כללית של מלאי בכל המחסנים יחד וגם בכל מחסן בנפרד.

כניסת מלאי למחסן נעשית על ידי הזמנת רכש או תעודת רכש. לאחר הכנסת מלאי למחסן הנבחר ניתן להתחיל לספק אותו ללקוחות באמצעות הפקת הזמנות ותעודות משלוח. 

תמחור סחורות מספוקות

המערכת תומכת בשתי שיטות תמחור ללקוח:

1. מחיר לפי כמות - בשיטה זו קובעים מדרגות כמותיות לכל פריט ומחיר לכל מדרגה. כאשר נזין בתעודת משלוח את הכמות להספקה, התוכנה תזין את המחיר המתאים לכמות.

2. מחירונים- ניתן להקים עד 10 מחירונים שונים לכל פריט ולשייך לכל לקוח את המחירון המתאים לו. בעת הפקת תעודות משלוח והזמנות ללקוח יופיע המחיר על פי המחירון ששויך אליו.

תהליך חיוב לקוחות עבור סחורות

1. בחירת תעודות משלוח ומוצרים לחיוב

במסך חשבוניות חיוב, המערכת תציג תעודות משלוח ומוצרים שטרם חויבו לצורך שיוכם לחשבונית חיוב דיגיטלית שתשלח ללקוח במייל.

2. החלטה על מחיר חיוב

בשלב של שיוך מוצרים לחשבונית, המחיר לפריט יהיה על פי אחת השיטות שפורטו לעיל. בזמן השיוך אנו יכולים לשנות את המחיר על פי הצורך. 

bottom of page